TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag vill byta liv!

Publicerad 2009-09-06 17:38:10 i Allmänt,

Idag sov jag lite längre tack och lov!
Fast jag sov flera timmar i soffan igår eftermiddag och somnde runt ett i natt har jag sovit ganska hårt i natt. 
Men jag har en huvudvärk som inte släpper och känner en total energibrist.

Trots det har jag städat lite och började en lite upprensning av stökigt kök igår.
Fast mest har jag bara hattat hit och dit...
Finns oändligt mycket att göra i detta hem som grott igen rejält under sommaren när lägenheten är så varm att man inte orkar någonting.
Dessutom har gammelhunden börjat fälla päls redan så golven ser ut som om dom har heltäckande ryamattor trots att jag kardar henne varje dag nu.

Kan man få en ny, ren, fräsch lägenhet och ett nytt liv?

Mannen har fått lite ork och har varit i skogen idag med en kompis, hittade lite kantareller till mej. Lagom mängd denna gång så man slipper rensa i tre dagar.
Han får ju inte lyfta något, kanske därför han inte tog hem mer...

Igår var vi hos kompisar och skulle ta en fika och där var det lika moloket som i mitt sinne... deras älskade hund hade blivit hastigt sjuk och dött, så himlans hemskt!!
Det är baksidan med att ha husdjur...  det var riktigt tomt att sitta där och fika utan att han kom svansande.

Mmmm... så har denna helg gått snabbt trots att man varit ledig i tre dagar.
Jag vill verkligen tacka er som läser och kommenterar och bryr er!
Speciellt till dotter D som är en så stor hjälp i detta kaos, jag älskar dej också och fortsätter anfalla via SMS och mobilsamtal!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-06 18:55:26

Helgerna är för korta. Se till att hålla näsan över vattenytan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela