TyraTok

Livet är ett äventyr!

Många vänner...

Publicerad 2009-09-30 19:50:40 i Allmänt,

... fick man i ett nafs när man slutligen reggade sej på Facebook!
Har sällan känt mej så populär, och det är ju inte helt fel. ;o)
Men det tar nog ett tag innan jag hittat alla funktioner och grejer jag hört talas om, haha.

För övrigt åkte jag till Liedl, där jag nästan aldrig handlar annars, efter jobbet.
Jag såg en annons om 5 paket kaffe för 99 kr och det går åt här. Det första jag hörde när jag klev ur bilen var en äldre dam som stod och skrek åt sin man att man måste minsann handla för 100 kr för att få köpa detta åtråvärda kaffe.
Ops,  tänkte jag men herre gud, varor för en hundring är ju ingen konst att plocka ihop.

Men det var det banne mej!
Det finns väldigt mycket konstiga varor på Liedl, men till slut hade jag i alla fall tagit hårt Leksands-bröd, ett tre-pack bacon, 24-pack ägg och lite annat krafs men damen gick fortfarande runt och tuggade om att dom inte behövde nåt annat än kaffe och mannen lunkade moloket bakom.
Måtte jag aldrig bli så gnällig!! 

Kommentarer

Postat av: Mee!

Publicerad 2009-09-30 19:52:18

kom o kolla in min fina kädisblogg!!

kommentera gärna

den handlar främst om

selena gomez

demi lovato

miley cyrus

beyonce och

the jonas brothers som e mina största idooler men oxå om andra kändisar:d

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-09-30 20:00:51

Fniss...nu kom jag av mig vad jag skulle skriva till dig! Du bjuder på ett gott skratt i förra inlägget! Tack! Det behövde jag!

Sen kan man ju hånflina åt snåltanten också!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-30 21:02:14

Handlar aldrig på Liedl.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-09-30 22:13:49

Lillprinsen sa idag faktiskt, att Liedl var den bästa affären, för de har färdiga våfflor som han och byrackan älskade (typiskt tyska sådana) och eftersom de varit på just Liedl igår och handlat så fick han sina våfflor till "mellis"!

Ha dé!/Kram

Postat av: åsa

Publicerad 2009-09-30 22:16:11

Facebook, det tjatar mina döttrar om att jag ska gå med, men...tänk, om det inte finns en enda som vill vara vän med en då...

Ja, ja, få se, hur jag gör..

Ha dé!/Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-01 09:05:32

Visst är det lite skönt ibland att möta den sortens människor. Man känner sig mer förnöjd med både sig och sitt liv när man hört dem en stund.

Postat av: Ia

Publicerad 2009-10-01 16:41:07

Det tog mig två år efter att jag reggat mig på Facebook innan jag begrep att det faktiskt är ett ganska trevligt plejs ;)



Lidl är ju lite speciellt..men de har vissa saker som jag gillar...frukt och grönt till bra priser...sen har de en kvarg (låter läskigt men smakar underbart) med körsbärssmak som är suverän när man som jag försöker tänka på bikinifiguren :P

Men visst kan det vara svårt att hitta nåt när man måste för att ånjuta dessa specialpriser!!!

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-10-03 06:44:08

Jag har gått med på Facebook, (tror jag) men jag har ingen aning om hur jag ska hantera det. Kan inte ens det enklaste.

Postat av: Paula

Publicerad 2009-10-04 16:27:15

Hej! Vet du vad vi handlar på Lidl? Jo, finsk lördagskorv, färska grönsaker som ofta är billigare, kryddburkar och buljongen är billigare, o så handlar vi fiskgratänger som är riktigt goda. Men det behöver knappast ni som har en fiskare i familjen! Och, dom har himla goda ankbröst, frysta! Man bryner dem, slänger i ugnen på låg värme o njuter, kanske med en liten rödvinssky till, köttet är så mört att det knappt behöver tuggas!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela