TyraTok

Livet är ett äventyr!

:o( / :o)

Publicerad 2009-09-09 11:41:21 i Allmänt,

Blev erbjuden en massagetid idag men tackade nej, sitter nu och ångrar mej bittert för det svider och hugger rejält mellan skulderbladen... så kan det gå! :o(

Annars är det full rulle här på jobbet, en kollega är ju ute och far i Europa med husbil en månad och det dimper in klasslistor som ändras hela tiden! :o(

Eftermiddagen försvinner bort i en föreläsning, det är ju alltid kul att göra något annat även om man känner lite att tiden hade behövts här istället.

Dotter D ska träffa sin soc.kontakt för nytt sökande av behandling. :o)

Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället, nu är det snart lunch med trevliga kollegor på Bellman.:o)

Kommentarer

Postat av: Eveline.

Publicerad 2009-09-09 16:08:19

hehe oj, hur kan man tacka nej till en massagetid som? ;)

Postat av: TT

Publicerad 2009-09-09 18:59:32

Eveline, jag kan inte förklara... hur dum får man bli!?

Postat av: Paula

Publicerad 2009-09-09 19:10:30

Men, va rörigt du har det! Tänk att allt ska ramla ner från himlen samtidigt! Förstår att det blir tungt med både dotter och man dåliga, på var sitt sätt!

Men du fortsätter hålla humöret upp, att hålla skenet uppe är ju som bekant ingen idé, bättre att ramla ihop i en hög och sen resa sig upp igen!

Jag har många gånger funderat vad jag skulle gjort om dottern hamnat i svårigheter, hon hade en kort period i tonåren som inte var så lyckad. Men när dom är vuxna och ska stå på egna ben, då kan man ju inte låtsas som att hon är barn igen, inte tränga sig på, inte sluta bry sig, inte vara orolig, herregud va jobbigt!

Det glädjer mig att du har en förstående chef, guld värt!

Ta hand om dig, framför allt om dig, sen kan du dela med dig till dom andra när du orkar!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela