TyraTok

Livet är ett äventyr!

Pannlobsdemensen...

Publicerad 2009-09-18 08:12:29 i Allmänt,

... härjar i min arma knopp!

Vid tretiden igår eftermiddag när jag satt med kaffekoppen och pokulerade med kollegorna kom jag på att jag inte hade tagit p-biljett längre än till 14.00 eftersom jag skulle åkt iväg på cellprovet.
Då vart det panik, fick låna en hoj av kollega M och cyklade i rasande fart mot småbåtshamnen.
Mötte en parkeringsvakt och kände hur hundringarna fladdrade från kontot men döm om min förvåning, min bil måste hon missat!!

Någon höjde på ögonbrynet när jag cyklade bort till automaten och tog ut en ny biljett och glatt cyklade tillbaks in på parkeringen, men det kunde jag bjuda på, haha.
Det finns väl ingen lag som säger att man inte får sätta en p-biljett på cykeln!?

Efter jobbet drog vi oss mot Harry´s och åt en superb lax, bland det godaste jag ätit på länge.
Strax efter 18.00 började vi gå mot Västeråshallen, eller vad den nu heter, Bombardier Arena kanske...
En av våra systemadministratörer hade mailat till Ladies Night-sighten och undrat om det var OK att vi gick på genrepet i år igen och det var fick hon till svar!
Förra året hade vi ju fått biljetter för kollega M:s dotter jobbade för showen som chaufför men vi hade tänkt slå en rövare och testa utan biljetter i år.
Nu kände vi oss lite tryggare i och med att hon hade mailat och vi kom in utan problem, det var bara att promenera rakt in och sätta sej på läktaren.



Årets show var mycket bättre än förra året, dom som ska se premiären ikväll kommer inte att bli besvikna!!
Och E, nu var snickar-Matte med i år igen och exponerade sin snygga överkropp, alltså... ja då fick jag nästan ta fram en haklapp! ;o)

Ljudet var mycket bättre i år, bättre akustik i den här lite mindre hallen, bättre artister och musik en mer genomtänkt show, ja, allt var hur bra som helst.
Slutnumret var det bästa av allt, helt sjukt roligt när lille Andreas skulle spela Baby i slutscenen från Dirty Dancing.
Tyvärr fick vi inte ta bilder, jag smög lite med mobilkameran men i år satt vi inte så när så det blev inga bra bilder.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-18 10:48:20

Men hur tog du dig till cellprovet då? Bil? Gick du?

Postat av: E

Publicerad 2009-09-18 11:28:27

Ååååååhh! :0)

Postat av: åsa

Publicerad 2009-09-18 12:02:26

Ja, du kan då vara ute och "förlusta" dig du..

Hoppas du får en bra helg!

Ha dé!/Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-18 22:22:59

Det är inte möjligt!?! P-biljett till cykeln, då är man stressad.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-09-19 22:15:14

Är det i pannloberna som demens sitter?



jag skulle vilja se den här showen. Han Tornving är en favvofigur för mig.

Postat av: Paula

Publicerad 2009-09-23 16:45:38

Nä fy va avis jag blir, hade också behövt haklapp jue!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela