TyraTok

Livet är ett äventyr!

Puckeldagen över!

Publicerad 2009-09-16 16:35:14 i Allmänt,

Eller var det inte så Anne kallade onsdagen..?

Nå, skönt är det i alla fall att man bara behöver gå upp två morgnar till denna vecka!
Fast i söndags ringde mannens mobil kl 7 på morgonen, han tryckte bara bort det men det ringde igen till mitt stora förtret.
Det var en kompis till honom som tydligen inte alls kan klockan eller respektera folk (han är byrådirektör på ett stort verk!?) och deras helgfrid.
Nåde om det händer igen!!

Nu ska jag strax traska mot bilen, dagen har flygit undan tack vara två möten, skönt.
Igår kväll gick jag en rask prommis, stor omväg till Konsum, ska nog göra likadant ikväll och försöka få in det som rutin för det känns som om jag kommit igång med sundare kost nu.
Förutom tre ballerinakakor som jag pulade i mej på eftermiddagen... det är väl dom jag får gå bort ikväll.

Mina ytterst trevliga kollegor N och L från K-badet har bokat bord på Limone, supernice sylta i staden,  vi ska äta och dricka gott 16 oktober.
Det ska bli skoj!!
Så fick jag en inbjudan från grannen i brevlådan imorse, ljusparty 21 september, ska också bli kul.
Imorgon eftermiddag är det cellprov, det är inte lika kul men ett nödvändigt ont.
Jag trodde att dom hade glömt bort mej så det var skönt när kallelsen kom.

På kvällen imorgon är det after work på Harry´s,  har inte bestämt mej men jag brukar ju vilja hänga på när det vankas roligheter! :o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-16 19:31:31

Jojomen! Humpday det är onsdagen det! :)



Fast Hump eller Humping skulle ju också kunna betyda något annat...;)



Ljusparty är dyrt men kul och cellprov nödvändigt.

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-16 20:31:31

Det är tur att livet inte bara består av cellprov.

Postat av: TT

Publicerad 2009-09-16 21:25:15

Nä precis frun, vilken tur att man inte ska behöva springa mellan mosade bröst på mammografin och cellprover som visst kan göra ont trots att dom skriver i kallelsen att det inte känns!



Anne, humping är inte att tänka på efter prostataoperation på tre veckor, haha.

Postat av: Ia

Publicerad 2009-09-16 21:53:34

Hoppas Ni får en trevlig kväll på Limone...min svärdotter gör sin praktik där just nu så vi har väl tänkt att vi ska ta och knata dit vid nåt tillfälle också...de har verkligen god mat med hög kvalité!!!



Sen får jag väl hälsa Dig välkommen i gänget som gör saker ordentligt...två whiplashskador ;) Jag skaffade mig den första 1991 och bättrade på den tio år senare.

Postat av: E

Publicerad 2009-09-17 09:27:30

Just nu känns det banne mej som om ALLA dagar är puckeldagar... :0(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela