TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trötter...

Publicerad 2009-09-08 20:35:45 i Allmänt,

... i mössan är jag och har sovit i soffan en stund nu på kvällen, finn!s det något skönare än att slumra efter jobb och kvällsmat!

Tänkte gå mej en större sväng i kväll och speja lite vad som händer i byn, medan mannen är ute och spanar efter bäver, men jag orkade inte.
Hundarna fick sej en snabbrastning, och mer än så ser det inte ut att bli gjort ikväll.
Kan det vara höstmörkret som påverkar redan?
Mysigt att man får börja tända ljus runtom härinne, men trött blir man...

Ser att Idol börjar igen... jag brukar inte vilja titta förrän mot slutet när det börjar bli lite kamp... vi får se hur jag gör den här gången, jag gillar den här juryn betydligt bättre än den med Clabbe och Kishti och... vem var det mer?


Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-09-09 04:27:23

Hejsan!

Ja, det var lite kul att sitta publik.

Men oj, vad det tog tid.

HAr hur ont i ryggen som helst nu.....kl. 4 på morron.

Ha en fin dag

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela