TyraTok

Livet är ett äventyr!

Cykeltjuv?

Publicerad 2010-04-28 09:13:15 i Allmänt,

Ser jag ut som en sådan tro?
I så fall är det verkligen dags att skärpa till sej,  köpa nya kläder och klippa håret!!



Jag stod länge och fipplade med låset till cykeln utanför stadshuset imorse,  tappade nycklarna och bökade när en liten dam kom cyklande förbi.
Hon tittade misstänksamt på mej där jag stod böjd över min cykel...  efter en stund vände hon sej igen och glodde men när hon vände sej om för tredje gången och stannade... då vart jag lite sur och hojtade... mja... kanske nästan vrålade att det är minsann min cykel och låset krånglar!!
Hmpf!!

 

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-28 09:34:48

Och ändå är det rätt bra att någon törs blänga i alla fall på misstänkta cykeltjuvar. Jag har tagit rätt på åtskilliga cyklar som mina barn låst och tappat nyckeln utan att någon reagerat, inte undra på att det kan stjälas så mycket cyklar.

Postat av: E

Publicerad 2010-04-28 13:29:31

Tur hon inte hade ett paraply som hon började använda som tillhygge. Tanter är ganska läskiga när dom sätter den sidan till! :0)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-29 06:36:48

Fram för tanterna! :-)

Postat av: A

Publicerad 2010-04-29 07:38:37

God morgon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela