TyraTok

Livet är ett äventyr!

Datorkrasch!

Publicerad 2010-04-22 15:50:07 i Allmänt,

Det har nog varit panik på många arbetsplatser i gurkstaden idag!
Kommunens datorer packade ihop igåreftermiddag och kom inte igång förrän nu och jag ser i dagsblaskan att både ABB och Systembolaget haft samma problem.

Det drabbade inte mej så hårt idag eftersom förmiddagen bestod av utbildning och eftermiddagen av en tur till Centrallasarettet för lite tuttihoptryckning.
Fan, vad ont det gör men det är ju tur att det finns.
Har två vänner som drabbats av bröstcancer som blivit upptäckt via mammografi så man ska inte klaga.

Får jobba över idag eftersom vi ska ut i förort för träff av personal i verksamheter så nu sitter jag på kontoret och slabbar i mej en låda vegetarisk wok från kina-haket här bredvid.
Mannen hade den goda smaken att skjutsa mej fram och tillbaks till lasarettet så jag slapp cykla eller åka buss i regn och slask.
Världen var ju helt vid imorse men det har tack och lov töat bort men det är novemberkänsla i den råa luften, ack ja... vart tog våren vägen?!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2010-04-22 16:22:15

Visst gör mammografi ont!

Men, det är ju som sagt var tur att det finns..

Ha dé!

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-22 20:06:56

Jag som har mer att klämma ihop än jag önskade, tycker att klämmandet har blivit betydligt lindrigare med de nya instrumenten!



Skrutt med datorhaveri! Å andra sidan kan man ju bara...ta det lugnt...;)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-23 09:21:48

På mig gjorde det inte ont med mammografi men så har jag alldeles svampiga boobisar också. Som gjorda för en mangel.

Postat av: TT

Publicerad 2010-04-23 10:07:31

Jag har också rejält att klämma ihop, dom kunde gott få klämma bort hälften minst, men jag tycker det gör ont i alla fall och speciellt i bröstmuskeln.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela