TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det eviga gisslet...

Publicerad 2010-04-20 07:30:22 i Allmänt,

... i alla fall för mej som inte planerar dagen innan är: Vad fasen ska jag ta på mej idag då!?

Det var enkelt när man jobbade på baden,  då kunde man åka iväg i vilka trasor som helst för man skulle ju ändå byta om till svarta brallor och blå pikétröja.

Nu måste man ju se lite skaplig ut... hmmm...
Kanske min nya t-shirt jag köpte igår...



Brallorna ska tvättas och läggas upp men tröjan är vid och bra när simringen putar upp ur jeanslinningen.
Ikväll ska jag på romerska badet med kollega M så lite varmt är bra att ha när man går hem därifrån.

Ajja,  det löser sej om jag inte sitter här längre och häckar utan tar tag i morgonens bestyr.
Mannen är åter på Arlanda för att hämta hem Ö som till sin stora lättnad tog sej hem från USA.
Ö var lite skraj att missa sin egen 60-årsfest på lördag... :o)



Kanske slipsen passar till den festen också?!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-20 09:13:04

Småtråkigt att ha party på distans.

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-20 16:10:04

Tröjan var väldigt fin, jag gillar färgen!!! Toppen!

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-20 21:37:28

Tävling på gång! ;)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-20 22:22:43

Jag är likadan... varje morgon samma fråga...



Snygg tröja som passar utmärkt till jeansen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela