TyraTok

Livet är ett äventyr!

Efter hagelstormen...

Publicerad 2010-04-19 09:20:58 i Allmänt,

... igår känns det ironiskt att solen skiner från klarblå himmel när arbetet kallar kl 08.00!!
Varför, varför, varför är det så ofta så!?

Låg i sängen och kände efter rejält imorse om jag inte hade lite för ont i ryggen för att kunna jobba... men se nejdå... det molar men det står jag ut med och vänsterbenet hänger med tillräckligt bra för att jag skulle kunna komma upp på bussen, shit påmfrit!
Jag har visserligen en Oxycontin med mej ifall det smäller till men jag kan ju lika gärna sitta här på min kontorsstol som jag sitter hemma.

Var med en sväng till sjön igår men det var en pärs... skulle nog stannat hemma säger hon som alltid är så himla efterklok. :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-19 13:25:28

Jaa du, lagen om alltings jävlighet gäller i alla fall fortfarande.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-19 20:41:50

Trots allt är det ganska gott när man klarat av arbetsdagen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela