TyraTok

Livet är ett äventyr!

En fin ishinna...

Publicerad 2010-04-06 11:35:18 i Allmänt,

... var det på cykelsadeln imorse... urk!
Jag kunde ju ställt in cykeln igår så jag slapp spetta loss den men den detaljen glömde jag i min tvättiver.
Tur jag tittade ut innan jag gick så jag fick med mej en trasa att torka sadeln med.
Men jag måste nog införskaffa ett sadelskydd... kanske ska sy ett i fleece så man är varm om rumpan när man kommer till jobbet...

Nå, nu sken solen i alla fall så cykelturen var skön trots den lilla is-chocken.
Känns bra att landa här när man vet att man ska vara på kurs hela dagen imorgon och så eventuellt bara jobba halva dagen på torsdag.
Vi får se hur mycket jag har att göra men bussen till Viking-båten går 13.20 så det är ju lite praktiskt att redan vara här nära stationen.
Fast det är skönt att vara ledig och såsa lite innan man åker också...  aja, vi får se hur det blir.

Nu är det snart lunch och det är tur för magen knorrar.  Hoppas den blir nöjd med kyckling-korv och spenat...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2010-04-06 13:21:43

Hoppas det reder ut sig med den försvunna webkameran. Låter nästan som en boktitel: "Mysteriet med den försvunna webkameran",,,he he

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-06 15:06:47

Det är bra med lite jag ska bara tid när man ska iväg, det ska man inte underskatta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela