TyraTok

Livet är ett äventyr!

En långsam promenad...

Publicerad 2010-04-23 10:25:35 i Allmänt,

... i våren solsken blev det i morse minsann.

Min intention att knalla en snabbis ner till jobbet gick helt i stöpet... satans ländrygg, den var inte så bra som jag inbillade mej.
Tur man får cykla hem för cykeln har stått här på jobbet nu sedan någon regnig eftermiddag när jag istället ringde efter skjuts, väldigt praktiskt! :o)

Idag är det alltså fredag men så känns det inte, vet inte varför men jag längtar i alla fall hem. 
Hela veckan har jag varit så himla trött fast jag lägger mej i skaplig tid... tror att kroppen/knoppen inte hunnit vänja sej vid allt dagsljus..?

Helgens plan är ju Ö:s sextioårspartaj som verkar lovande med två inhyrda band och fri tillgång till mat och vin.
För övrigt hoppas jag bara att solen fortsätter skina hela helgen,  jag vill inte älta här på måndag igen om regnig helg och underbart vackra måndagmorgnar!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-23 15:52:43

Önskar dig Trevlig helg och att inte ryggen spökar alltför mycket! Själv ska jag hem till en väninna ikväll och snacka... äta... och dricka... ;-)

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-23 16:32:53

Jag kommer inte i säng nuförtiden, grejar runt oavsett hur trött jag är, sovmorgnar är jag inte så bra på.



Hos min mamma (Tierp) hade det kommit en 30-40 cm snö sen igår, så om vi bara får en skur och en vindil så får vi vara nöjda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela