TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ett litet aber...

Publicerad 2010-04-24 10:03:50 i Allmänt,

... med att solen skiner in så underbart är att man ser en sabla massa dammpartiklar på möbler och apparater... men jag misströstar icke utan tar fram dammtrasan och sveper bort det innan städivern försvinner.



Eller iver... det var väl ändå att ta i för ivriga attacker infaller i princip aldrig i mitt sinne! :o)
Men eftersom mannen kutade runt med snabeldraken igår kan jag ju damma och diska idag.



Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-24 15:55:11

Någon borde putsa fönster här...

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-24 17:55:43

Nödvändigt ont, kallar jag all städning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela