TyraTok

Livet är ett äventyr!

Istället för...

Publicerad 2010-04-17 16:54:20 i Allmänt,



tillbringar jag dagen i soffan med...



Är  det inte typiskt att när man ska vara duktig och plocka upp lite skräp som hamnat på golvet så böjer man sej i något mystiskt snedläge och ländryggen låser sej.
Lyckades hasa mej till fåtöljen där jag blev sittande tills jag insåg att jag var lite kissnödig... det blev en rejäl pärs att hasa sej till hemlighuset och tillbaks, mattorna åkte allvärldens väg, haha.
Men jag måste tillstå att jag grät en smula... fan i helvete säger jag bara,  vad ont det gjorde att röra sej.

När mannen kom hem hjälpte han mej till duschen i alla fall,  kände mej som en nittioåring där jag satt på en pall och tvättade håret.
Tur jag investerade i en pall som tål vatten när jag köpte en ny!



Efter min dusch värmde han mat åt mej, tur vi gjorde en rejäl laddning pastagratäng igårkväll.
Sedan pulade han i mej en av sina morfintabletter och placerade mej här i soffan innan han åkte tillbaks till fiskesjön.
Ja, han frågade om det var OK förstås och jag tycker det är skönt att få vara ifred när man inte är på topp.
Tabletten har börjat verka och det trillar in MMS från S och K som också är vid sjön,  dom får fisk.
Jag får Ahlgrens bilar...
 
Men nu kan jag i alla fall stödja på vänsterbenet och den värsta dåsigheten av tabletten börjar ge sej så jag ska nog bege mej in i mitt pysselrum och se vad jag ska knåpa med.
Fotlänkar önskas har jag läst på FB så det får nog bli lite tillverkning...

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-04-17 18:01:08

Men fy bubblan så de kan bli....men det är ju så det är!!!! Var nu försiktig!!



Förresten måste jag säga att det var fräckt att matcha duschcrémen med pallen ;)



Kram på Dig <3

Postat av: KnurraLinda

Publicerad 2010-04-17 18:23:07

Stackars dig:///

Det är snart tre år sen jag var liggandes. Rekord:)



Fotlänkar ja, det vill vi ha;))

Kram och ha en bra kväll. Hoppas du är bättre imorn.

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-04-17 20:00:55

Rackarns otur du har ... en gång i mitt liv har jag haft ryggskott och det är banne mig inget att skämta om, trodde jag skulle dö på kuppen.

Bra med pallen som du kan ställa i duschen, jag har precis sagt till maken att jag vill köpa en sån där bräda som man sätter över badkaret och kan sitta på. Inbillar mig att jag ska sitta där och såsa med duschen och njuta av värmen lite längre än en normal dusch.

Krya nu på dig, jag blåser över lite "häck väck med värken puder"

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-04-18 07:26:57

Fy sjutton! Jag lider med dig! Jag klarade mig denna gången betydligt bättre än vad jag brukar...för ett år sedan var jag tvärdålig precis som du!

Läser också att din pappa avlidit...beklagar!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Berith

Publicerad 2010-04-18 08:42:37

Usch då, krya på dig!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-18 09:32:17

Ajajaj, ryggskott är inte kul. Hoppas det ger sig snart.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-18 19:16:03

Stackars dig, hoppas att värsta eländet pyser iväg illa snabbt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela