TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag gillar inte...

Publicerad 2010-04-16 08:41:04 i Allmänt,

... min nya dygnsrytm där jag slår upp ögonen mellan kvart över sex och halv sju, jag vill sova!
Behöver inte gå upp förrän kl sju juh!!
Imorse låg jag och lyssnade på regnet som smattrade mot ruta och fönsterbleck,  inget vilsamt sommarregn där inte.

Eftersom jag var himla risig i magen igårkväll blev det inget kaffe utan thé och sedan ut till bussen.
Ironiskt nog hade det slutat regna då och nu lyser det upp, så jag hade kunnat cykla och spara 22 kr.

Utanför porten stod herr och fru And... vad gör dom hos mej!?
Lång från vatten och kompisar... men dom tittade och blängde och verkade fundera över varför jag inte gav dem bröd.

Jaja, arbeit!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-16 10:27:40

Dom hade kanske fått information om att du är en snäll och givmild person... De visste inte att du inte var på morgonhumör idag... :-)

Postat av: TT

Publicerad 2010-04-16 10:43:14

Ja Mia, kanske var det änderna jag gav korvbröd till vid fiskesjön i tisdags?? :o)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-16 12:28:24

Klart du skulle gett dem bröd när de nu gjort sig omaket att komma till dig, kanske en kopp kaffe också, du vet när man får oväntat besök...

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-16 14:20:46

Det gör väl inget att vakna litet tidigare om man gör det av sig själv och inte blir väckt! Då har man ju sovit klart! :)

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-16 19:49:06

Är du hemma i soffan än med vinglaset i högsta hugg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela