TyraTok

Livet är ett äventyr!

Just en långhelg...

Publicerad 2010-04-03 23:01:22 i Allmänt,

... då märker man att man inte har husdjur längre... när man verkligen har tid att bry sej om dem.
Saknar att gå promenader med hundar när solen skiner.

Ja, har man djur ska dom tas omhand hela tiden, alla dagar och tider, jag vet men det gör man liksom automatiskt. 
Men just när solen skiner och man vill ut, då saknar man hundar.
Men dotter D la in en såååå fin bild på Teq och hennes nya lilla adept i sin blogg så vet jag ju att Teq har det bäst, bästaste man kan ha som hund.
Smilla och Monster har det minst lika bra... men jag saknar...



Kollar annonser på Blocket... vill nog ha en katt före hösten i alla fall.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-03 23:09:43

En katt kan du altid ha! Säkert kommer katthemmet ha en uppsjö övergivna katter och kattungar framåt sensommaren...:(

Postat av: Herta

Publicerad 2010-04-04 00:58:24

Här ser det ut att vara som hos många hundägare jag känner. Matte får inte plats i soffan...

Postat av: maria

Publicerad 2010-04-04 10:22:03

Härlig sovställning :))



Önskar dig en fortsatt trevlig påsk !

Kramar Maria

Postat av: Paula

Publicerad 2010-04-04 14:22:57

Precis så är det, när det är glassigt väder vill man ha en kompis att gå ut med! Fast här blir dom rätt skitiga på underredet kan jag säga, och grus kommer in i stora lass av den enda fröken vi har hemma nu. Fick igår snusa valp, hanen hade börjat öppna ögonen, tjejerna tar det lite lugnare...

Jag vill också ha katt, men vi bor helt fel, käringen under klagar redan över att det smäller i ytterdörren när vi går, men herregud den låter så när den går igen. suck

Kramen

Postat av: TT

Publicerad 2010-04-04 16:47:37

Anne, katt blir det men jag är otålig, vill ha NU, haha, fast jag skaaa vänta.

Herta, vi har aldrig haft hundarna i soffan förr men sista tiden hemma fick hon lite ovanor. :o)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-05 15:33:43

Det kanske inte är riktigt samma sak.... men det går alldeles utmärkt att promenera utan husdjur också... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela