TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kl 15.00...

Publicerad 2010-04-30 09:45:18 i Allmänt,

... drar dom igen dörrar och växel till stadshuset idag så då är det bara att pipa iväg ut härifrån.

Har inte en susning om vad vi ska göra ikväll... någon brasa ska vi väl kanske se... eller häcka i soffan med ett glas rödtjut ur min stora box.

Jag hade en fantasi om att vi skulle åka till stugan men mannen ska jobba på fiskepremiär imorgon. 
Idag ska vi dessutom ställa av audin för husbilen är inreggad och det kändes onödigt dumt att skatta personbilen för 3500 nu när det nog går åt pengar ändå till Suomi-trippen...
Så dotter J och T får vänta någon helg innan vi far dit, om inte storebroder ska åka och dom kan åka med honom... kanske jag också åker med i så fall...  ingen koll på läget alls här!

Apropå Suomi... igårkväll fick jag mail från lillebroder att begravning av min far är bestämd till 14 maj, så vi måste åka från Helsingfors 13 maj.
Då går det inte åt så många semesterdagar för vi är ju lediga Kristi Flygar och fredagen.
Bara att boka resa alltså.
Men först ska jag ha kaffe!!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-30 12:13:32

Hemma med en box rödtjut är inte det sämsta.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-04-30 12:21:43

Tjena! Ska man kanske gratulera på bröllopsdagen...fast den var visst med x-et va´?

Skulle gärna byta min dypöl här mot Mälaren! Till havet och Långvind är det några mil....

Trevlig Valborg på dig!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-30 13:12:44

Marit Poulsen!?!?!?!?



Ja...Kunde vart värre...Den tanten får nog ingen roll i Sex and the City, men hon har desta mer klokt att komma med...



Annars har jag fått höra Maud Olofsson...

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-30 13:13:45

Begravning i Finland igen. Ja, då kommer du iväg dit i alla fall, det har ju en tendens att inte bli av tycker jag...

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-30 15:50:26

Toka!



Inte begravningar som inte blir av, utan att åka dit!!!!



Nu har jag fått skratta gott en stund...

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-04-30 17:30:19

Har du haft en bra dag?

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-02 09:53:57

Då är vi på begravningar bägge två den dagen. Den 14:e maj är min mammas begravning. Jag far också österut för att bevista den men inte så långt som Du, det blir till Hallsbergs Sockenkyrka. Jag ska tänka på Dig också då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela