TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lång och tråkig...

Publicerad 2010-04-02 17:30:01 i Allmänt,

... det har denna dag varit.
Börjar nästan få flashbacks över barndomens urtrista låååångfredagar...

Visst, det hänger på mej själv hur tråkigt jag har men jag ledsnade lite på solen... det var kanonväder imorse, men när jag var duschad och klar var solen i moln.
Dessutom fanns det inget i kaffe i burken imorse, hon som handlade igår var så disträ att hon glömde köpa det, himla människa!



Bara att kliva ur sängen vid nio,  dra på sej paltor och kuta över gatan till ICA.
Bävade för att det inte skulle vara öppet så tidigt... eller inte öppet alls så jag hade fått dra vidare över bron till Shell-macken.
Men det var öppet och jag var helt solo i hela affären förutom två personal.
Nappade åt mej kaffe och tandkräm och kutade hem för att få igång hjärnan med hjälp av koffein.
Det lyckades sådär... jag somnade i soffan efter att ha röjt lite.

Nu skiner solen igen så jag funderar lite på om jag ska ut och gå... vi får se...

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-02 18:09:35

En långfredag bör väl vara en lång fredag? I morgon är det påskafton och den blir säkert trevligare!

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-02 21:00:32

Inget kaffe på morgonen!?!?!?!?!? AAAAHHHHHHHH!!!!!! Det GÅR inte!!!

Postat av: TT

Publicerad 2010-04-02 21:09:23

Nej Anne, det gick ju int!! Hade lite kok-kaffe men det hade bara räckt till mej, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela