TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mycket att göra...

Publicerad 2010-04-15 13:34:14 i Allmänt,

... har vi på jobbet men systemet vi arbetar i är oacceptabelt segt så man får inte mycket gjort.

Mest blir det suck, pust, stånk, stön och svordomar!
Bara att hoppas att det mesta ligger rätt för vår deadline är kl 15.00 varje månad den femtonde.
Och det är visst den femtonde idag... va?!
Snart midsommar känns det som, tiden springer så jag blir mållös.

Min önskade semester har i alla fall gått igenom,  så förutom en vecka runt midsommar har jag fem hela veckor från v 28 t o m v 32,  jippieayey!!
Kan inte minnas när jag sist hade så lång sammanhängande semester... har jag ens någonsin haft det??

Igår skulle jag lägga in bilder och berätta lite om Helsinki-trippen men lite bad news kom ivägen... varför kan inte allt få gå på räls? :(

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-04-15 16:04:46

Bad news? Usch då! :0/

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-15 20:36:01

Mer än fyra veckor i sträck har jag aldrig haft. Jag är i regel ganska snål med mina semesterdagar... jag vill alltid ha några i reserv ifall någon spännande resa dyker upp!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-16 08:07:10

Jag skulle vilja ha en riktigt lång semester jag också med maken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela