TyraTok

Livet är ett äventyr!

När man får oväntat besök...

Publicerad 2010-04-26 22:50:27 i Allmänt,

... bjöd jag inte på Gevalia men ikväll vart det mor-dotter-kväll helt oförhappandes, trevligt!
Det kom ett SMS igår att J och T ville äta här och det går ju alltid bra,  men så blev det bara dotra så vi handlade nötfärs och fixade tomat- och fetaostfyllda köttfärsbiffar och smarrade i oss.
Just ja, vi köpte Toblerone också... ;o)

Sen låg vi i varsin soffa och glodde på TV, jag fick se både toppmodeller och Hollywoodtanter,  program jag aldrig sett ett helt avsnitt av men det gick ju det också.

Mannen kom hem med två regnbågar, en var banne mej stor, den ska gravas till midsommar tror jag.
Fast när jag tänker på midsommar... mja... det blir lite annorlunda och tomt eftersom yngsta dotter D fick sommarjobb uppe i Östersund hela sommaren!!
Visst är det jättebra men härre jeeees...  inga D och A och ingen Tequila!?
Vi får helt enkelt packa ihop oss alla och åka uppåt i sommar!

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2010-04-27 08:44:40

Snabbsvar (läser inlägg senare): det var intressant det där med mjölken och rosacean! Men hur blev det för dig då? Använder du mjölk?



Det kommer definitivt bli värt att testa, fast kanske ska jag bara hålla mig till krämen hela den utsatta tiden, annars vet jag ju inte vilket som hade effekt.



Tack för tipset, toppen!!!

Postat av: Berith

Publicerad 2010-04-27 09:36:18

Visst är det mysigt att ha mor o dotter träffar. jag älskar att ha det med mina tjejer, vad vi än gör! Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-27 11:58:37

Sommar i Östersund mysigt, men ta med en tjocktröja och ett regnställ för säkerhets skull. Nordvästan blåser kallt från vilket håll hon än blåser. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela