TyraTok

Livet är ett äventyr!

Överraskning!

Publicerad 2010-04-29 21:27:19 i Allmänt,

Efter en supertrevlig kväll med kollega B på Bishop´s uteveranda med tre glas vin och en snackstallrik cyklade jag hem, pustandes som ett ånglok,  fy faen vad dålig kondis jag har.
När man går kan man gå hur långt som helst hur fort som helst... nåja nästan i alla fall... men att cykla i en uppförsbacke är helt uteslutet... usch!

Men hem kom jag i alla fall och där fick jag en fin överraskning!!



Jag hävdar att internet är en gåva till mänskligheten,  på gott och ont förstås,  och i bloggvärlden hittar man finfina vänner och idag fick jag vykort!
Tack Selma,  detta förgylde verkligen,  du detektivade helt rätt och kan alltså satsa på en ny karriär!! :o)
Stor kram till dej, nu sitter det så fint på kylskåpet ihop med exmakens småkottars teckningar.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-30 07:53:29

Varsågod. En bra detektiv behöver tid, slutledningsförmåga och ett ganska gott minne.

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-30 09:04:42

Selma! Hon skulle slå Miss Marple på fingrarna vilken dag som helst!



Jag tror bestämt hon lyckades klura ut vad jag gjorde i Indien innan vi ens kände varandra!!!



Jag tycker hon borde starta firma, jag läste i Tara (tror jag) om just en kvinna som startade eget som privatdeckare!



Men. Vad fick du för något? Ett kort? En magnet? En magnetram för teckningar?

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-30 09:09:23

Selma! Hon skulle slå Miss Marple på fingrarna vilken dag som helst!



Jag tror bestämt hon lyckades klura ut vad jag gjorde i Indien innan vi ens kände varandra!!!



Jag tycker hon borde starta firma, jag läste i Tara (tror jag) om just en kvinna som startade eget som privatdeckare!



Postat av: A

Publicerad 2010-04-30 09:28:11

god morgon =)

Postat av: TT

Publicerad 2010-04-30 12:52:21

Anne, jag fick ett vykort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela