TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skärpning slarvmaja...

Publicerad 2010-04-28 18:26:51 i Allmänt,

... för det är vad jag är...  behöver inte vara på lyset för att slänga kläder och väskor i vardagsrummet.



Så här såg det ut igårkväll efter hemkomst från arbetet... skärpning på mej!!

Inte heller har jag varken avståndsbedömning eller ögonmått... och nu upptäckte jag att jag inte heller kan bedöma hur mycket vin det ryms i olika boxar.
Jag trodde jag fick en fyralitersbox av K och Ö i söndags men härregud,   det är ju TIO liter!!
Så om nån är sugen på rödtjut är ni så välkomna att komma hit och ta ett glas... eller tre... eller fler...  :o)

Mannen håller på att sätta upp vinstället i köket för idag släpade jag hem mina 7 vinstflaskor från jobbet när han ändå hämtade mej.
Inte lätt att få med dem hem på cykeln.

Själv ska jag tillbringa kvällen med att kuta upp och ner till tvättstugan.
Tror det blir åtta maskiner för nu har det gått tre veckor sedan jag hade tid sist, usch så trist.
Måste komma ihåg att boka en ny tid direkt ikväll så det inte blir såna här glapp.
Skärpning på den fronten också!!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-28 19:11:20

Jösses! Du får ställa till med fest! Du står för dryck, gästerna tar med maten! :)

Postat av: ECVADOR

Publicerad 2010-04-28 19:34:51

snygga skor

Postat av: Ia

Publicerad 2010-04-28 21:58:08

Tänkte bara.....gratulera bloggen på namnsdagen ;)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-29 06:51:48

10 liter... herregud... då gäller det att man är flera att dela på det, annars är det risk att det blir för gammalt, innan det tar slut. Eller att du får ta ledigt från arbetet och gå på lyset ett tag... :-)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-29 07:18:47

Jag tror inte jag skulle klara att vara så organiserad längre som man behöver vara med gemensam tvättstuga utan att få ett större sammanbrott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela