TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snart slut...

Publicerad 2010-04-05 14:15:36 i Allmänt,

... på denna påskledighet!!
Sov till halv elva idag igen,  skönt... speciellt när man tittade ut och såg snön yra utanför fönstret.
Fast nyss när vi var ute och åkte en sväng så var det mer regn än snö,  inget stannar på backen tack och lov!

Har väl inte gjort någon större nytta utan mest slöat, men igår testade jag i alla fall att göra ljuslyktor till stugan i sommar av gamla sillburkar.
Lite servettdecoupage och rostfri ståltråd så man kan hänga dem i hammocken eller träden.



I dagsljus...



I stearinljussken...
Det får duga till trädgården!

Nu till pärlbordet!







Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-04-05 15:05:49

Duga? Dom var ju jättefina!

Postat av: maria

Publicerad 2010-04-05 16:04:20

Dem var ju jättefina :) Smart grej att göra..



Ha en skön kväll !

Kram Maria

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-05 16:25:08

Fint!



Du är så pysslig du!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-05 19:20:08

Trist det där att jag är så opysslig. Ljuslyktor gillar jag nämligen.

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-04-05 23:45:30

Där har du lyckats jättebra tycker jag som genast blev sugen på att göra något liknande ... men jag har ju inga träd att hänga dem i bor i lägenhet. Men vi har ju husbilen och kanske stannar vi någon gång i sommar så att jag skulle kunna hänga upp dem i träd?

För den delen halsbandet du har gjort till en kollega var så vackert du har verkligen öga för det där extra.

Kram och önskar dig en bra start på vardagen imorgon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela