TyraTok

Livet är ett äventyr!

En tanke...

Publicerad 2010-08-19 20:58:27 i Allmänt,

... hade jag ikväll att jag skulle röja undan lite efter sommarens resande.
Man har ju mest kastat in grejer och packat nytt...  men så kom mina böcker och jag vart sittande med Supermat... en intressant bok!

Nu är det ju Ernst, första gången jag ser ett helt avsnitt... vilken fin uteplats... får min lilla hörna i stugan att framstå som ett skrotlager haha.
Men man ska ju ha planer och mål så det kanske ändras nästa år... vem vet.



Solnedgång i Lappland... är nog snart nedgång i slafen här också... en sista tidig morgon denna vecka... pust!
Nästa vecka ska jag inte gnälla så mycket. ;o)

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-08-20 11:05:42

Vilken underbar solnedgång. Där skulle jag vilja sitta och vippa med tårna, dricka en kall öl och filosofera över livet!



Trevlig Helg!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-20 11:57:33

Man behöver alltid planer och förhoppningar.

Postat av: åsa

Publicerad 2010-08-20 16:06:40

Jättefin bild på solnedgången, skulle inte haft nå´t emot att sitta där med ett glas vin och slåss med myggen..

Ha dé!

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-08-24 21:43:17

Det ser otroligt vackert o idylliskt ut. En fin bild Du har tagit också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela