TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ibland blir man glad...

Publicerad 2010-08-20 20:44:51 i Allmänt,

... och det blev jag idag när jag kollade kontot!
Han gjorde lite nytta till slut och gladde sina barn, min gamle far...
Näe... det kanske inte var snällt sagt men...  ja, krasst sett så är det så...

Så jag unnade mej en flarra Jägermeister om kvällen blir kall och lite rödtjut till helgen,  som belöning för veckans slit och övertid.
Jag unnade mej även den ny-gamla progCD:n för full hals... den ska jag spela i helgen och bli lite lagom nostalgisk.

Får se om det blir stugan eller hemmet... eller kanske husbilen...  om broder hör av sej och säger att mulltoan funkar blir det stugan med lite kräftparty... vi får se.
Annars ville S och K att vi skulle komma upp till Kloten-Malingsbo för lite fiske...  låter kul det med...

Jaja, det blir som det blir!



Som en liten fortsättning kommer det som skedde timmen efter förra kortet... soluppgången!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-08-21 09:40:00

Du måste berätta om skivan är bra....jag är nämligen sugen på den själv ;)



Snällt...krasst..är det så det är så är det. Av olika anledningar känner väl jag nåt liknande...



Hoppas helgen blir trevlig oavsett vad Du gör :D

Postat av: Jocke & Linda

Publicerad 2010-08-21 09:49:31

Hej!



Vill Du vara så snäll och

svara på "Veckans jävla fråga" ?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-218_21.html



Alla som svarar får 2 st biobiljetter.



Tack på förhand!!!



Mvh



Jocke & Linda

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2010-08-21 10:46:29

jättefin bild!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-21 18:11:24

Nynningen? Me like!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-08-22 19:48:41

Om du/ni var i stugan så kanske ni var till Borlänge och kollade på mopedrallyt..?

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela