TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag har i sommar läst...

Publicerad 2010-08-10 15:44:44 i Allmänt,



En väldigt bra bok,  självupplevt av författaren.
Den var så bra så nu gick jag in och beställde uppföljaren på Bokus.
När jag ändå var där inne så beställde jag Supermat, en bok som väninna A rekommenderade.


Den handlar om vägen till ett friskare liv och det kan man väl alltid behöva.
Efter denna sommars totala lathet och myckna vindrickande så lär jag behöva läsa den noga, haha.
Har inte vågat ställa mej på vågen ännu och denna vecka gör jag det definitivt inte när man är mensplufsig och stinn. :(

Den nya snygga bikinin jag köpte lär jag endast kunna använda i fantasin... eller om jag är totalt ensam.
Två andra trista upptäckter är att jag gått från D till E-kupa, usch!
Fick köpa E i både bikini och BH, illa.
Dessutom har jag krympt!!
Från 155  till 154 små futtiga centimetrar!
Det är ju en extremt usel kombo att gå upp i vikt och samtidigt bli kortare...

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-08-10 16:32:58

hehe, tänk om det vore så enkelt så det räckte med att läsa om mat man blir slank av! Jag blir i alla fall litet nyfiken på boken.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-10 17:41:48

Ah, du har underlängd. Det har jag med. Jag gissar att jag borde vara över två meter.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-08-17 13:17:19

Tack för tipset om en uppföljare!!!! Den vingklippta läste jag för nåt år sen men missat nästa tydligen...

Berätta sen om boken fungerar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela