TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rejäl värme...

Publicerad 2010-08-12 22:19:18 i Allmänt,

... har det varit idag, jippiejej!!

Nu blev det inte stranden för igår kväll dök dotter J upp och stannade kvar över natten.
 Idag knallade vi ner till Djäkneberget för att möta upp T och så satt vi där och hängde i värmen.
Kollade in folk som dansade linedance i värmen,   såg rätt kul ut och det var tydligen bara att hoppa med om man ville.
Man den showen ville jag inte bjuda på, haha,  har aldrig testat och jag vill gärna kunna innan jag visar världen mina färdigheter.

På kvällningen åkte jag åter med till fiskesjön och stod och fiskade i t-shirt till klockan 21.30,  så underbart!!
Det gjorde inget att jag inte fick någon fisk.
Nu är klockan 22.14 och det är 21 grader varmt ute, tur man är ledig tre dagar till!

På väg hem från fisket svängde in för att se hur min lille katt artar sej...



Som den glupske lille man han är så har han lagt sej rakt över sin lilla syster... han kommer att bli en gåpåig herre tror jag...
Nu är dom 16 dagar gamla och piper som fasen när man klappar dem. :o)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-08-14 07:52:14

Sötingar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela