TyraTok

Livet är ett äventyr!

En riktigt god jul!

Publicerad 2010-12-24 09:52:14 i Allmänt,

Det är vad jag önskar all mina kära vänner här i bloggen.
Ni peppar och lämnar så fina kommentarer som gör att man orkar vidare när det är tungt.



Den här fina julkrubban såg jag mittemot domkyrkan här i Västerås igår när vi skulle gå till bilen.
Tänk att jag bott i den här staden i över 40 år och aldrig sett den!?

Jag hoppas att alla får en fin, lugn god jul med god mat och dryck,  fina julklappar och underbara upplevelser.

GOD JUL!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-12-24 10:31:57

Önskar dig en riktigt God Jul - att helgen blir precis som du önskar.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-12-25 13:27:36

Pinsam behöver jag inte känna mig eftersom jag bara bott här i trettio år och aldrig sett den ;)



Tror bestämt att vi nog kunnat önska varann god jul IRL igår...men jag kom på det lite försent...kan det stämma ;)

Postat av: Ia

Publicerad 2010-12-25 13:55:44

Var inte Ni på COOP Forum igår ;) Fick liksom för mig att det kude ha varit Ni!!!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-12-25 13:56:52

Vilken fin krubba även om de såg ut att ha det kallt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela