TyraTok

Livet är ett äventyr!

Instängd...

Publicerad 2010-12-07 18:03:19 i Allmänt,



... blev jag på mitt rum idag.
Vi har några grabbar i korridoren som plockar ner varenda panel i taket och drar om el och där blev jag sittande, lyssnade på deras gnabbanden och flabbanden... trevligt avbrott. :o)
Och jag går förresten inte under en stege, oh nej!

Till lunch blev jag i alla fall utsläppt och mina två treviga teamkollegor och jag har lite planer på G så vi tog oss en god lunch på staden och kollade runt efter grejer vi behöver.

Mannen hämtade upp mej efter jobbet och vi drog oss till IKEA för att käka deras julbord.
Sjuttionio riksdaler om man är Family-medlem istället för etthundrasjuttionio och det var helt OK mat.
Jag som blir mätt efter sill, lax och köttbullar vill inte betala 300 spänn för julmat.



Nu är det dags att packa lilla väskan för imorgonbitti bär vår avdelning iväg till Sundbyholms slott för två planeringsdagar och baddräkten måste med eftersom chiefen har bokat badtunna.
Detta ska bli nice!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-12-07 18:29:07

Vi har också testat julbordet på IKEA...helt okej även om jag är lite tveksam till kryddningen av skinka...smakade pepparkaka ;) Men...för 79 kronor kan man inte få allt, men nästan!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-12-07 19:15:49

Hade ingen aning om att IKEA serverar julbord..

Sundbyholm, dit fick vi alltid cykla när jag gick på högstadiet och vareviga gång tyckte vi att det var rena döden...

Ha dé!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-09 14:58:38

huh kreative byggtider ser jag.

Nami mat på ikea låter ju gött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela