TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite sömn...

Publicerad 2010-12-15 09:06:54 i Allmänt,

... många tankar... oro och sorg...  en kort sammanfattning av de senaste dagarna.
Jag vill tacka för alla värmande kommentarer,  det känns underbart att så många bryr sej fast vi inte känner varandra, många av oss.

Jag har inte träffat Andreas så många gånger den senaste tiden.
Han kom hem till oss på julafton förra året och så mötte jag honom i somras när det var lite turbulens hos dotter J men sedan har jag inte sett honom.
Jag hörde att han åkte på behandling och var glad över det,  han kände sej så vilsen efter att hans mamma dog i cancer för inte så länge sedan.

Nu är det två syskon kvar och jag lider så med dem.
Jag hoppas innerligt att denna tragiska händelse för med sej en vändpunkt för andra.

Vila i frid Andreas.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-12-15 12:09:02

Håller tummarna för att det går som Du önskar och att nåt gott kommer ur detta onda <3 <3 <3



Kram på Dig!!!



Sv; Jag svarar alltid att det är som vanligt när nån frågar hur jag mår...då är dte upp till frågaren om de är intresserade eller inte ;) Men jag har stött på så många som frågar om andra personliga saker och när man öppnar munnen för att svara så är de redan i färd med att fråga nån annan om nåt...sånt gör mig arg för det är oförskämt!!!

Postat av: E

Publicerad 2010-12-15 17:04:46

I sånt här finns det inga ord som kan trösta men jag hoppas verkligen att det som hänt gör de andra mer rädda om sej så det kommer något gott ur allt det tragiska.

Postat av: Berith

Publicerad 2010-12-15 19:04:27

Det här får en verkligen att fundera över varför livet kan vara så grymt ibland....Hälsa dotter J.



Kramen/Berith

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-12-16 05:59:24

Jag hoppas verkligen att de går bra för övriga. Eftersom jag har läst bloggen här ett tag så vet jag ju lite om problematiken. Kanske kan det bli så att i dödens närhet så värdesätter man livet högre än förut och vårdar det mer omsorgsfullt, blir rädd om sig själv och de närmaste.

Postat av: åsa

Publicerad 2010-12-16 10:04:50

Får hoppas att det kommer något gott ur allt elände..

Ha dé!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-12-16 19:11:25

Ja tänk va lite man vet om framtiden...och visst är det härligt att få hjälp och stöd från en massa vänner, en del bekanta sedan länge och andra som bara tillkommit i cybervärlden!

Vi har ju aldrig träffats, vilket jag för övrigt att vi verkligen ska ändra på till våren, o ändå känns det som om jag kände dig! Inte hur bra som helst förstås, men med en del personer får man lätt en gemensam plattform o det tycker jag vi har

Kramen från pörtet

Postat av: Znogge

Publicerad 2010-12-16 21:35:00

Det gäller verkligen att leva här och nu samt att vara rädda om varandra.

Postat av: Anne

Publicerad 2010-12-16 22:52:54

Hoppas nu att ni kan hjälpas åt med det som måste göras och att finnas till för varandra. Man vet aldrig vad man har framför sig men vad som finns här idag, det vet man. Kram till er alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela