TyraTok

Livet är ett äventyr!

Motigt värre...

Publicerad 2010-12-27 13:43:07 i Allmänt,

... var det att försöka masa sej ur sängen imorse.

Jag muttrade och förbannade mej själv för att jag inte tog semester i mellandagarna!
Men när jag väl var och fått i mej lite java så insåg jag ju att det är bättre att spara de lediga dagarna till sommar och värme.



Efter jobbet ska jag dessutom få lite värme för jag ska köpa två sallader och ta med till K-badet, min gamla arbetsplats,  och njuta av värmen på romerska badet och kära väninnan Nettish sällskap.
Hon har dessutom bokat in massage till oss... ooooh så skönt det ska bli.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-12-27 15:51:20

Ja...det där lät ju trevligt...hoppas det var det också :D

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-12-28 05:07:48

Det där är sånt man borde ge bort till julklapp; massage och sånt! Det kan vara bättre än prylar, vilka ibland kan vara fel och bli stående.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-28 09:15:28

ååååh så skönt ni kommer få det after work! njut!

Postat av: anne

Publicerad 2010-12-28 13:23:18

Då går det väl ingen nöd på dig, med bad och massage och tjejsnack! :)



Sv. PT och PT, jag kan köpa till den tjänsten på gymet. Detta var första gången och jag ville ha hjälp med att få till en vettig träning som fungerar med mitt liv (resandet, mörkret utomhus då jag måste leta rätt på gatlyktorna och insikt om att jag inte fokuserar när jag är tränar).



Viktmässigt har jag platåat i ett par månader, lika länge som jag inte tränat strukturerat, men det ska väl fortsätta rulla på nu.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-12-28 15:02:53

Det låter helt ljuvligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela