TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fart på dököttet...

Publicerad 2010-02-13 18:59:22 i Allmänt,

... fick jag i förmiddags trots att jag drack några... eller snarare fyra glas vin igår.

Började röja och dona,  tvingade mannen att sätta upp mitt fina gamla vitrinskåp som jag ärvt efter faster.
Som tur var hade någon målat det lila inuti, annars hade jag inte fått det vid uppdelningen av hennes grejer.
Det kom en massa släktingar som inte hade hört av sej på tjugo år och röjde vilt bland hennes grejer.
Men dom ansåg att det var förstört för att det målat inuti, men jag var överlycklig för jag har älskat det här skåpet sedan jag var liten.

Hyllan under är bara där provisoriskt, letar efter något snyggt att ha där men har inte hittat rätt ännu.
Ja, så ser ni ju vilka fula tapeter det är här i köket men jag vet inte ännu om jag vill få mer kostnader på hyran så jag ligger lågt med renoveringsplaner och eftersom det är en hyresrätt törs man ju inte måla och dona som man vill.
Längtar efter att få äga mitt boende!

Sedan for vi ännu en tur till återbruket, två säckar till Myrorna plus lite skräp som faktiskt mannen skrapat ihop under veckan.
Jag rensade det mesta innan vi flyttade, han vaknade lite senare och fick bära en massa onödiga saker med sej till sta´n, haha.

Sedan for vi till byhåla för att hälsa på Texas, C och A:s lilla nya valp, en saluki.
Herre jösses vilken liten godbit!!



Mannen tog en massa bilder när Texas klängde i mitt huvud och bet i allt han kom åt men dom blev så suddiga, tur jag hann få en ute i snön.

Ikväll blir det dator, TV, popcorn och Loka!


 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 11:28:31

Vilken fin hylla =) kram på hjärtanas dag

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 17:44:40

Tack du okände för komplimang och kram! :o)

Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela