TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gäspar och gäspar...

Publicerad 2010-02-05 13:30:08 i Allmänt,

... så käkarna nästan går ur led... kan inte begripa hur man kan vara så trött hela tiden!?

Tycker inte jag är så sen i säng på kvällarna,  sover fortfarande bra i min tysta lägenhet, och det är dagsljus när jag går till jobbet... vad är felet?

Jag tror det skulle hjälpa med en finfin semestervecka någonstans i solen men det är helt uteslutet med tanke vilken satans bensinräkning jag fick, urk!
Ja, det var väl uteslutet redan innan den damp ner i brevlådan men det blir helt klart månadens största problem, att klura ut hur den ska kunna betalas...

Har mailat till Postkodlotteriet idag, tänker inte vara med längre för jag har inte vunnit en krona på de två åren jag varit med, så den eventuella vinsten kan jag bortse ifrån.  Hoppet får stå till vår Lotto-kupong vi har här på jobbet... 

Om man bortser från sådant tråkigt så är det faktiskt fredag idag, även om jag inte hittar feelingen för det... den kanske kommer krypande när jag kommer hem. 
 

neon/NEON17.gif


 


 

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-05 16:28:29

Bensin är inte rolig shopping!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-02-05 19:09:41

Roligare kan man ju ha än att behöva betala en massa bensin, men du ska väl slippa stora räkningar framöver då du slipper pendla.

Hoppas, att du får en bra helg (i alla fall)..

Ha dé!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-02-05 19:52:45

Mmm vårtröttheten tror jag börjar sätta in lite här o där nu...vi har faktiskt vunnit en tusenlapp tre gånger på en lott i Postkodlotteriet. Några fler blir det dock inte trots att dom försöker...Lotto har vi stående rad sedan flera år, men den är definitivt inte vinstgivande...

Hoppas du piggar på dig i helgen o att solen lyser på dej/Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela