TyraTok

Livet är ett äventyr!

Klockan är 17.00...

Publicerad 2010-02-23 17:07:12 i Allmänt,

... och alldeles nyss försvann solskenet som låg över hustaken utanför mitt kontorsfönster.
Är det inte underbart!?
Visserligen kallt men inte alls så kallt som igår och bara det att temperaturen sjönk från 28 minus igår till 12 minus imorse inger mej lite hopp.
Så på detta då en solig dag där kollegor som gick ut på lunchen meddelade att det var helt lovely ute!!



Nu ska jag i alla fall pallra mej hemåt, mat-och sovklockan börjar göra sej påmind.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-02-23 17:16:25

Jag vill oxå ha såna gäster som handlar hem godsaker till kvällningen. Helt underbar väder har det varit idag, vårkänslor dyker upp. Kram Madde

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-23 17:23:17

Hörrdu! Temperaturen "sjönk" väl inte igår, den STEG ju! Minns du inte koordinatsystemet och negativa tal....? ;)



Sv. En man/kvinna...ptja... det finns väl bara ett sätt att göra det på! :)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-02-23 17:55:20

Här är rätt adress till min blogg. Kram Madde

Postat av: åsa

Publicerad 2010-02-23 18:24:19

Skit samma om tempen stiger eller sjunker, huvudsaken att det börjar gå mot vår och det blir ljusare och ljusare för varje dag!

Ha dé!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-23 20:25:18

Vi går mot ljusare tider.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-02-23 23:03:18

Visst är det härligt att det är ljust så länge men jag blir lite förvirrad..kommer ju inte ihåg att laga mat till familjen för det brukar jag ju göra när det är mörkt!!!!

Men det är smällar man får ta....lite sol och värme så lite av snön försvinner sen är det toppen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela