TyraTok

Livet är ett äventyr!

Överfull diskbänk...

Publicerad 2010-02-28 17:19:50 i Allmänt,

... det får man om man har matfrämmande och igårkväll orkade jag inte ta itu med den men imorse var jag lite mer på G.
Jag gick nämligen upp redan halv nio av någon underlig anledning...

Mannen erbjöd sej att diska men jag gillar att diska och filosofera, han får dammsuga istället.
Det är dötrist, för att inte tala om att damma, men det får jag göra i alla fall. Därför har jag många vitrinskåp!

Så jag diskade och han tog skickorna och for ut i skogen.
Jag skulle velat åka men jag vet att rätt som det är blöder jag som en skadeskjuten kråka så dessa trista kvinnodagara får man inte ta sej alltför långt från civilisationen.
Men när han kom hem och vi hade värmt lite rester ville han ut och promenera och det kunde jag tänka mej så vi började gå mot Erikslund men insåg att varken min fot eller höft skulle palla detta så vi rundade Råby och irrade oss in på cykelvägar vi inte visste vart dom ledde.

Jag har inte varit i de här faggorna på ca 35 år och många cykelbanor har tillkommit sedan dess i skogsområdena så  till slut slog mannen på GPS:en i mobilen.



Haha, inte illa att inte hitta hem i staden!
Men vi kom rätt väg, gick in på ICA och handlade spenat till mina kommande matlådor innan vi gick hem och jag var helt genomsvettig. Hade bylsat på mej alldeles för mycket kläder för detta mildväder... hur ska man vänja sej vid plusgrader??

Fick se på kontot att Postkodmiljonären hade slängt in en tusing på mitt konto för några dagar sen... konstigt att alla som är på väg att gå ur verkar vinna..?
Nu hann jag inte stoppa autogirot denna månad fast jag mailat dem att jag skulle gå ur... kanske tur det!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2010-02-28 18:05:46

Hej Titti

Om han är intresserad av bara minin är det 1200:-

Det finns även en ny porfölj/väska till den, skall den med vill jag ha 1400:-. Datorns nypris var 3299:- och den är knappt använd. Kvitto finns! Har den ute på Blocket för 1800:-(tänkt prutmån där) men är ni intresserade är det priset ovan som gäller :) Hör av dig!

Postat av: Berith

Publicerad 2010-02-28 19:03:14

Datorn är Tores. Håller på den till den 19 mars. Tar bort den från Blocket! Bekräfta är du snäll!! Kram!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-02-28 19:15:16

Jag gillar också att diska, man kan stå där i allsköns ro och bara filofisera..

Visst känns det konstigt med varmare väder, svårt att klä sig, men gu´så skönt!

Smart att använda GPS:en, men också komiskt..

Ha dé!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-01 10:47:08

Det är sådant som får en att fundera på om de kanske hjälper slumpen en smula.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela