TyraTok

Livet är ett äventyr!

Puh!

Publicerad 2010-02-11 12:50:13 i Allmänt,

Hade ett inbokat möte i morse som jag trodde skulle kunna bli ganska jobbigt men det flöt på och gick smidigt!!
Skönt som attan,  och jag är glad att jag har förmågan att inte gå och grubbla och ta ut sorger och domedagsprofetior innan,  för nu med facit i hand hade det ju varit onödig magsårsframkallning.

Nu har jag petat in mej min spartanska mat,jag bara öppnade en burk Heinz vita bönor imorse och tog en stekt hotdog och hällde ner i matlådan... tjo, billigt enkelt och faktiskt gott.
Eftermiddagen består av ännu ett möte,  kan bli en tung historia men det får tiden utvisa... hämtar en extrastor balja kaffe ifall det blir så. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-02-12 05:14:21

Oj, först trodde jag att Du åt en burk bita bönor och korv till frukost! Det lät väldigt ambiiöst i mina ögon. Men sen förstod jag att det var tänkt som lunchlåda. Just nu behöver jag inte bekymra mig om lunch eftersom jag äter med mina elever i flygande fläng, men till hösten blir det medhavd mat igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela