TyraTok

Livet är ett äventyr!

Resten av dagen Anne...

Publicerad 2010-02-01 23:12:05 i Allmänt,

... den gick fort som ett expresståg rusar fram.

En del dagar liknar mer ett gammalt godstågs framfart men det är ju tur att man inte behöver sitta och rulla tummarna under arbetstid.
Mannen hämtade från jobbet så jag slapp gå och maten var nästan klar dessutom,  sånt känns bra. :o)
Efter maten somnade jag i soffan en stund och sedan har jag banne mej bara slöat och tittat på TV.
Spårlöst var riktigt bra den här gången tycker jag,  och nu närmar sej slutet för de amerikanska talangerna.
Jag trodde killarna som dansade skulle komma med till finalen, dom var så otroligt duktiga, vilken kroppskontroll men nu håller jag på fiol-bröderna.

Nu närmar sej dagens slut för mej också,  klockan är 23.00 och jag kommer på massor av saker jag skulle behöva göra men jag inser att jag måste sova... typiskt mej att såsa bort tiden... men imorgon kväll är det tvättstuga så då blir det inget tupplurande i soffhörnan och kanske får jag det gjort som jag skulle behöva göra nu... vi får se.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2010-02-02 07:34:19

Antar att det man behöver göra inte springer ifrån en...eller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela