TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så kan en helg starta...

Publicerad 2010-02-27 13:26:57 i Allmänt,

... med halsont och mens... kan man önska sej mer!?
Blir ingen nostalgiafton på Harry´s för mej inte.

Nå, nu efter dusch känns det rätt OK... mannen har redan varit en tur ute i skogen medan jag bara häckade i soffan, jätteskön start på dagen.
Kaffe, dator och soffläge i morgonrock, så borde varje dag få börja men det blir väl när man blir pensionär... fast då tröttnar man väl på det med och ska vara överaktiv.

Nu en tur till affären så det blir mat på bordet.
Man kan ju inte lata sej och köpa rotmos på plastkorv varje dag, men det gjorde jag faktiskt i torsdags när det var tvättkväll.
Det gick ned med kassler men idag blir det mer hemlagad mat än så, tänke faktiskt göra kålpudding. Blev så sugen när folk hade det i matlådorna i veckan.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-02-27 14:01:31

Kålpudding...det var längesen ;)



Jag gissar att det varit nåt fel på tryckeriet eller nåt i natt med tanke på svaret jag fick ;) han som gick här var nog inte nån sån extra utan bara ovan eller kanske ordinarie men mitt i natten är jag ju sällan uppe och kollar......tänkte nästan gå ner och erbjuda mig att hjälpa till men tänkte att övning ger färdighet :P



Nå, det stod ju inte så mycket i den i alla fall ;)

Postat av: åsa

Publicerad 2010-02-27 14:16:19

Kålpudding, med lingonsylt...gu´va´gott!!

Ha dé!/Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-27 18:59:18

Kålpudding med mums. Får bli nästa helg... I morgon har jag lovat en av mina söner köttfärslimpa. Kul med vuxna ungar som kommer och hälsar på ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela