TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tillbaks!

Publicerad 2010-02-09 11:11:05 i Allmänt,

Det behövdes bara lite blogg-konversation med Anne och såAlvedon,  liniment, yoghurt, hårdmacka och kaffe så känns det som om jag är tillbaks på spåret igen, skönt!

Har tillochmed fått tummen ur och jobbat undan lite som legat och skräpat i väntan på rätt arbetslust, den ni!!
Mina energiryck är små men man får vara tacksam för det lilla!

Nu väntar jag på lunch, kanske får ännu mer inspiration och energi av min korv Stroganoff, vem vet.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-09 16:02:02

Anne och Alvedon kan hjälpa mot mycket.

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-09 19:59:31

Då har du lärt dig något nytt idag; att det behövs inte så mycket för att vända riktningen! :)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-02-10 06:17:18

Och mat är aldrig fel, det hjälper mot en hel del!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela