TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tittar runt...

Publicerad 2010-02-04 09:39:47 i Allmänt,

...i bloggarna och läser hur alla utom Paula ondgör sej över att snön aldrig slutar falla.

Ja, det gör ju jag med... hade tänkt gå till jobbet i morse men redan utanför porten insåg jag det omöjliga i det projektet.
Jag hade väl kanske varit framme till första fikarasten för man åkte mer bakåt än man kom fram i snön, tur det är nära till busshållsplatsen.

På nyheterna hör man hur tak rasar in lite här och där, otäckt! Trodde inte vi hade så klena byggnader i Sverige!
Undrar hur vår husvagn som står vid stugan ser ut... den vart lite ihopklämd av snö för några år sedan... nu kanske den är helt platt??

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-02-04 11:56:54

Tur du är så kort, det gör liksom inte så mycket om det blir lägre i tak i husvagnen! :0)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-02-04 14:25:40

Jag har inte gnällt över snön :) Älskar när det är vitt och ljust på vintern, så här ska en vinter vara

Ha det bra. Kram Madde

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-05 10:10:01

Även i jönköpingstrakten har vi massor med snö. Vet snart inte vad vi ska göra av snön... Höga vallar som skymmer sikten vid gatukorsningar och ibland även vid övergångsställen. Inget kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela