TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilken lycka!

Publicerad 2010-02-06 10:56:04 i Allmänt,

Jag sov till tjugo minuter över tio!!!

Så lite det behövs för att göra mej nöjd, haha.
Idag ska vi ta en sväng till återbruket med allt skrot som hamnat i vårt nya skräprum.
Det är ju inte meningen att det ska vara ett skräprum för det är betydligt bättre standard på det här extra  rummet än det vi hade i byhåla så då ska det inte heller vara en massa skrot där.
När mannen fyller femtio kommer hans äldsta dotter från Norge och då ska det vara ett beboeligt gästrum istället för soprum så det är dags att ta tag i det nu.

Kanske hittar jag de sista tre hyllplanen till CD-hyllan då?
Eller de två snygga kuddfodralen till soffkuddarna?

Igår kväll var vi och fikade hos C och A i Sura och deras dotter var hemma.
Vi började prata om att jag hade förstört en fin munkjacka med Klorin Moussen när jag skurade köket i byhåla och då drog dottern iväg och hämtade en grå munkjacka som hon inte kunde ha längre.
Passade mej perfa!
Då gick A och hämtade en säck med kläder som dotra hade förpassat ut på altanen och vips hade jag en helt ny garderob!!

Inbland är det bra att vara liten!!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-06 11:07:31

Det där lät praktiskt med mig är det mer tvärtom, jag växer ur...

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-06 19:15:30

Grattis till den nya garderoben! :)

Postat av: E

Publicerad 2010-02-07 15:27:00

Vad underbart att få en massa kläder så där bara! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela