TyraTok

Livet är ett äventyr!

Absolut sista rycket...

Publicerad 2010-01-19 07:13:53 i Allmänt,

... gjorde vi igår,  källaren tömd, puh, och badrummet städat, det sista som var kvar att göra.
Ja, jag hade städat det mesta utom golvet innan dom fick nyckeln så det var lite irriterande att behöva skrubba målarfärg i handfatet, fick inte bort allt men det ser jag inte som mina bekymmer.

Som tur var hade vi fått låna en släpkärra av E och när vi lämnade igen den vid 21.30-tiden igår fick jag se detta.



Där, under hans stora carport stod min älskade husbil lite översnöad,  GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER VÅREN!!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-19 09:15:12

Vad skönt att ha det sista gjort. Jag längtar också till våren.

Postat av: åsa

Publicerad 2010-01-19 11:18:24

Säger till dig som jag sa till dottern, den kommer, den kommer (våren alltså)..

Javisst kan det vara liiiite irriterande när man ska flyttstäda och de nya hyresgästerna redan är där och grejar, det är en helt annan sak om det är tomt.

Skönt, att ni är klara, nu kan ni bara njuta av tillvaron...

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela