TyraTok

Livet är ett äventyr!

Award!

Publicerad 2010-01-25 09:25:15 i Allmänt,


Det var länge sen jag fick, kul att känna sej lite uppskattad!
Dessutom för kreativ bloggare, jag som gärna vill se mej själv som aningens kreativ i alla fall. :o)
Tack Anne!

Detta innebär att jag ska delge er sju intressanta saker om mej själv... hmmm... där kan jag kanske gå bet men jag ska göra ett försök.

1. Jag är tokig i mjölk, dricker säkert en liter om dagen och sedan minimjölken lanserades är det den enda mjölk jag dricker, ignorerar totalt folks tjat om att det är som vatten.
I så fall är det mitt livs vatten!

2. Jag blir totalt nervös av vita tomma väggar. Jag får sjukhuskänsla, jag är en person som har starkt behov av färger för att må bra.

3. Jag älskar att dansa, kan inte stå still när det finns musik i min närhet.  Foten går ständigt i takt, till och med när jag sover.

4. Jag har insett att jag är ett kontrollfreak, vill veta och bestämma allt!  Fast jag jobbar hårt på att få bort den fula ovanan.

5. Jag älskar pasta i alla dess former men efter ett besök på vågen igår inser jag att det är goodbye med det på ett tag, sträng GI påbörjas idag.

6.  Jag har fyra biologiska syskon, tre bröder i Helsingfors som jag inte växt upp med.
Min syster är död sedan 2003, sedan har jag en halvsyster jag aldrig mött och så min riktiga bror här i Västerås.
Han är egentligen min kusin eftersom jag växt upp hos min moster men han är ju den jag ser som riktig brorsa.

7.  Jag har svårt att göra ingenting,  alldeles för rastlös för att sitta och titta ut genom fönstret. Försöker lära mej att tagga ner, det går si så där.

Nu ska jag skicka detta vidare till sju bloggvänner och jag väljer följande.
Anka, Berith, E, Linda J, Linda P, Toffelmorsan och Åsa.

Reglerna för denna award ser ni här nedan,  jag vill inte att ni ska känna er tvingade men jag uppskattar era bloggar!

A: Kopiera awarden på er blogg!

B:Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2010-01-25 21:39:43

Hej din mjölksill! Jag dricker mjölk till frukost, men den måste vara ISkall annars är det blää

Färger vill jag också ha, är urtrött på alla inredningsmagasin med helt vita våningar, möjligen en kudde i grönt..nää det blir kalt och sterilt tycker jag också!

Klockan ni fick med er var urläcker, såna prylar köper jag gärna när jag går på loppis. Det var längesen nu, konstigt nog blir det mera sommartid som man härjar omkring...

Jadu, få se om ni också får en massa ny snö i Västerås på onsdag, här utlovas 2 dm....

Mig stör det inte, men jag har för mig att de flesta andra tycker att det räcker nu...

Kram från pörtet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela