TyraTok

Livet är ett äventyr!

Konstigheter

Publicerad 2010-01-29 09:12:42 i Allmänt,

Oj, vad konstigt det såg ut när jag kom in här... helt fel proportioner på knapparna... får se hur inlägget ser ut när det är klart och utlagt...

Ont i knoppen, typiskt va?
Bara för att det är fredag eller..?
Bara för att jag drack två glas vin på puben och ett hemma efteråt..?

Ja, det kan jag ju grubbla över medan jag gräver här i posthögen, men en alvedon verkar vara på sin plats tror jag för att komma igenom denna dag som verkar bli lång.
Jag gäspar så jag nästan vänder ut och in på hela fejan, usch, varför går jag aldrig och lägger mej i tid??

Har grubblat på vad jag skulle ge mannen i 50-årspresent för det som han önskar sej och som jag skulle vilja ge honom är alldeles för dyrt för min ekonomi, fiskeresor och platt-TV t ex.
Men igår bokade jag i alla fall två biljetter till Louise Hofstens konsert här i Västerås 12 februari, och det verkade han bli lite glad över i alla fall... och jag med som naturligtvis ska följa med, haha.

Åj, nu är det snart dags att fika så jag får ta och jobbe lite!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-29 09:31:57

Kul med konsert. Det är alldeles för sällan som man gör sånt.

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-29 22:54:31

Konserter är väl jättebra present! Jag skulle bli jätteglad! Kom nu ihåg det! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela