TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tofsprydda...

Publicerad 2010-01-15 08:47:00 i Allmänt,

... mockasinliknande plattsulade stövlar är inget att promenera i!

Första 10 minutrarna gick bra men när jag var vid Djäkneberget hade jag så ont i höfterna att jag funderade på att lägga mej och rulla nerför berget till jobbet.
Självklart kom jag en kvart försent, inte bara på grund av att jag stapplade fram som en överåldrig anka utan för att jag znoozade alldeles för länge.
Att det ska vara så svårt att gå och lägga sej i tid så man kan gå upp i tid.

Precis samma fundering hade Gert Fylking hörde jag i lurarna... varför går man inte och lägger sej i tid när man längtar så efter sängen när man klivit ur den?
Men skit samma, idag är det fredag!!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-15 10:23:26

Det kanske är förändingen som skrämmer, både på morgonen och på kvällen.

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-15 16:24:49

Men Titti lilla, du vet väl att fotvalvet sjunker och sjunker när man börjar bli tant! Det drabbar nog oss alla, förr eller senare. Platsulade stövlar för promenad är INTE att rekommendera! ;)

Postat av: TT

Publicerad 2010-01-16 00:33:09

Två kloka kommentarer! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela