TyraTok

Livet är ett äventyr!

En snabbis...

Publicerad 2010-07-31 01:40:10 i Allmänt,

... hemma, hoppas jag kan sova några timmar innan nästa tripp.

Vi har just kört hem från stugan i regnväder och mörker efter en shoppingdag i Kupolen med de norska vännerna.
Eftersom vanan är att vi bjuder på middag i vår stuga efter denna shopping blev hemfärden något sen... hmm... klockan är alltså 01.29 nu.

I förrgår var vi hos dem i Vansbro och fick god middag och vin.
Jag till och med badade i deras sjö!



Fast då sken ju solen rejält långt in på kvällen.
Maten intogs i deras "gapahuk",  jättemysigt att sitta inne i den med tända lyktor och sjön precis utanför.





För att inte tala om allt gosande med R:s dotters lilla bedårande valp!



Igår var vi i Falun och strosade hela dagen eftersom regnet förhindrade mej att räfsa gräs... himla osis!

Om ca sex timmar kommer väninna A och hämtar mej för färd ner mot Ullaredstrakten och jag sitter här med ett glas vin och bloggar, haha.
Väskan är inte packad och jag är inte det minsta trött efter mycket sömn i stugan, förutom när åskan fick hela huset att skaka i går morse.

Nå, det reder sej... allt finns ju att handla i det enorma köpcentret har jag förstått så om jag glömmer något så går det att fixa. :o)



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-08-01 12:44:43

Utomhusupplevelser är alltid härliga, tycker jag. nåja, kanske inte på vintern... :-( Inte när vintern var som den gångna...



Ha en fortsatt trevlig sommar.

Postat av: Berith

Publicerad 2010-08-01 13:34:12

Ser härligt ut med doppet i sjön! Jag har inte badat utomhus en enda gång i sommar!

Ha de bäst!!

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-08-03 11:48:08

Här är det tvära kast mellan timrade kojor och shopping! Verkar som om Du har en omväxlande semester.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela