TyraTok

Livet är ett äventyr!

Konstig förkylning...

Publicerad 2010-07-07 08:18:45 i Allmänt,

... åkte jag på igår... vi var och fiskade igen, inget napp vare sej i förrgår eller igår Inga.
När vi var på väg hem började jag nysa och sedan var jag helt plötsligt genomförkyld,  snorade och nös, hostade och hackade hela kvällen och halva natten.
Fan, detta har vi inte tid med tänkte jag men imorse var jag bara lite täppt, kanske möjligen en liten lätt feber men klart mycket bättre.
Skumt!!??

Nu är det näst sista jobbe-dagen för jag börjar min semester en dag tidigare.
Min lillebror mailade att han landar på Arlanda kl 14.00 på fredag för han vill se Power Meet,  så då tog jag ledig fredag, skööönt!
Hoppas jag kan gå på Fast Forward-festen på fredagkväll bara... får väl släpa med honom! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-07 08:57:10

Min förkylning är mer av det klassiskt ihållande slaget men bara med hosta.

Postat av: E

Publicerad 2010-07-07 09:28:49

Klart du ska ta med brorsan och lyssna på bra musik, men kom gärna på lördag istället eftersom det är då vi är på plats! :0)

Postat av: Berith

Publicerad 2010-07-07 10:11:04

Vi ses kanske i vimlet på Power Meet!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-08 07:06:39

Hmm... det låter mer som en allergisk reaktion av lindrigare art, tycker jag. Hoppas du är åter är pigg och nyter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela