TyraTok

Livet är ett äventyr!

Men varför...

Publicerad 2010-07-02 13:53:24 i Allmänt,

... känns det inte som fredag??
Inte ens fast jag med kollegorna M&M tog en lov på festivalen för att äta.
Vi hittade inget vi ville ha så vi hamnade på Donken, men där ville vi inte sitta och som tur var hade ena M köpt en ny picnic-filt som vi invigde i parken här utanför.

Och jag som till och med har planer inför kvällen och allt... ändå går det inte in i huvudet att det är fredag.
Kanske för att jag bara jobbat onsdag, torsdag och fredag... ops nu höll jag på att skriva trosdag!
Det har ju jag varje dag, gillar inte att gå utan.  :D


Jag är trött som jag vet inte vad... har blivit lite för sena kvällar denna vecka helt klart så jag får nog cykla hem och sova middag innan det är dags att sammanstråla med vännina A för en öl och lite festivalande.
Vi ska bland annat se och höra Hoffmaestro som lär ska vara ett bra liveband.

Blir nog trevligt,  men är det inte kafferast snart så jag får en balja java!?

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-07-02 17:07:26

Nu när klockan är fem så kanske det känns som fredag ändå? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela