TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mör och trött...

Publicerad 2010-07-05 08:22:15 i Allmänt,

... är man efter en hel dag på Surahammars marknad, men jag blev av med kristallglasen jag inte längre ville ha och sålde smycken för sju-åttahundra kronor så jag är nöjd.
Platsen i sej betalar Ö och då hjälper vi honom att resa tältet, plocka upp och riva ner,  plus att jag sålde åt honom nere på min kant.
Jättekul dag, och så envisades karl´n med att vilja betala oss bensinpengar för att vi åkte ut!!

Nästa anhalt blir Power Meet men då ska inte jag sälja något tror jag.
Det har varit en intensiv vecka med Skansen, tvättstuga, göra smycken, festa och sälja plus jobba heltid så nu ska jag nog bara chilla och koppla av på kvällarna.
Jobbar denna vecka, sen är det mesester!! :D

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-07-05 10:07:20

Vilken härlig vecka Du verkar ha haft!!!! En gång har jag provat att åka på Skansen och sjunga men...jag åkte hem och satte på teven istället ;)



Idag är det riktigt drägligt ute...man kan andas och det nästan kyler lite om axlarna..men jag försöker njuta av det med tanke på de senaste dagarna :P

Postat av: E

Publicerad 2010-07-05 12:55:56

Visst låter det underbart? Bara en vecka kvar till semester!! :0)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-05 20:00:20

Det kan jag förstå att man blir mör och trött av.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-07-05 22:55:34

Grattis till god försäljning! Det låter kul! Ha det gott i väntan på semester.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-05 23:15:23

fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela