TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mycket champagne...

Publicerad 2010-07-18 22:45:16 i Allmänt,

... mycket god mat, mycket sång med nubbe och mycket dans!

Dessutom allt detta på en underbart vacker gård ute på landet gjorde gårdagkvällen till en riktig höjdare.
Plus alla trevliga människor försås.
Vi startade kvällen utomhus i ett partytält men fick flytta upp på logen när regnet kom men då hade vi i alla fall hunnit äta.

Sonen var schysst och skjutsade ut oss och hämtade oss sedan på nattkröken,  och det var två väldigt glada och uppslupna personer han fick med hem i bilen,  hehe.

Konstigt nog har jag inte legat bakis idag,  kan ju bli så när det blir mycket nubbande men jag drack å andra sidan nästan inget annat än skumpa,  nubbar och någon öl.
Har varit trött och seg men inte värre än det så det står jag ut med.

Men jag kan inte skryta med att jag gjort några stordåd... läst, duschat och bjudit sonen på kaffe är väl det mesta som hänt idag... jätteskönt!

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-07-19 06:26:13

Mer sånt borde det vara på sommaren; att inte göra någonting. Vi fortsätter med det tror jag.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-19 08:05:27

Visst är det bra med vuxna ungar? Ni verkar ha haft en trevlig kväll och det ger goda minnen.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-19 08:45:07

Bra med snälla barn som skjutsar så man kan komma ut på lite galej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela